Stefan Voda - Odessa - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Bike4muscles.com - WaarBenJij.nu Stefan Voda - Odessa - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Bike4muscles.com - WaarBenJij.nu
Bike4muscles.com

“Voor de stichting “ Spieren voor Spieren” Fietsen van Amsterdam naar Beijing“ Waarom ga ik dit doen? Ik wil graag een grote bijdrage leveren aan de stichting “Spieren voor Spieren”. Omdat ik de ambitie heb om mezelf fysiek en mentaal uit te dagen en een avontuur te beleven ga ik mijn eigen spieren gebruiken voor de kinderen die dit niet of nauwelijks kunnen. De reis van m’n leven voor het verbeteren van hun leven! Ik ga de stichting “Spieren voor Spieren” steunen omdat ik zelf ontzettend graag sport en het verschrikkelijk zou vinden wanneer ik dit niet of nauwelijks meer zou kunnen doen. Ik vind het heel belangrijk dat kinderen lekker kunnen spelen, sporten, bewegen en van hun vrijheid kunnen genieten. Dit is een belangrijk onderdeel voor de ontwikkeling van een kind. De stichting zet zich in om het leven van kinderen te verbeteren die minder of geen bewegingsvrijheid hebben door een spierstoornis of spierziekte. Dit doen zij door middel van onderzoek en onlangs is er zelfs een speciaal medisch centrum geopend in samenwerking met het Utrechts Medisch Centrum. Door mijn eigen spieren te gebruiken ga ik een bijdrage leveren aan een beter leven van deze kinderen en het doel van deze stichting.

Actief sinds 24 Dec. 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 19482

Voorgaande reizen:

27 Maart 2010 - 30 November -0001

bike4muscles.com

Landen bezocht: